2015. október 9., péntek

30 Napos Goth Kihívás - 1. Nap


Már egy ideje fontolgattam, hogy nekikezdek ennek a kihívásnak, de csak most szántam rá magam. Így, eme ünnepélyes pénteki délutánt feleldozom e nemes célra :)
Hogyan találkoztál a szubkultúrával?
Gyerekkoromban találkoztam először ilyesmivel, bár akkor még nem tudtam pontosan mi is ez, viszont nagyon tetszett.
Aztán kb 4 éve láttam egy filmet (St. Trinian's - Nem apácazárda), amiben a főszereplő lányt elküldte az apja egy bentlakásos iskolába. Egy jelenet volt, ami megfogott: első este bevezetik a hálószobába, ahol mindenfélék vannak...épp elsétálnak egy ágy mellett, amit fekete ruhás, komor arckifejezésű lányok vesznek körül. A főszereplő odaszól nekik "Gótok!", mire az egyik ezt válaszolja: "Mi nem gótok vagyunk, hanem emósok."
Mivel én akkortájt már rockernek tartottam magam és érdekelt a többi hasonló stílus, felkeltette az érdeklődésemet és utánanéztem.
Egyre jobban kezdett érdekelni, míg már én is gothnak tartottam magam. Igaz, mindenki emósnak nézett, mert akkoriban még nem volt lehetőségem így öltözni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése