2015. október 10., szombat

30 Napos Goth Kihívás - 2. Nap

Ossz meg képeket és tapasztalatokat a Baby Bat korszakodból!

Van pár képem 6. osztályból, ami tényleg nagyon baby bat, de azokat inkább nem tenném közzé... :)) Túl fiatal az arcom, meg amúgy is rosszul sikerültek, így inkább néhány vállalható 7. osztályos képpel kezdeném, de az arcomat itt sem mutatom meg.

7. eleje. Necc kesztyű, nyakörv (ami sima, fekete anyagból és egy medálból készült), fekete farmer és egy hihetetlenül ronda póló, amit később átalakítottam.


13 évesen, Szilveszterkor :D Bőrdzseki, fekete farmer, amit a kereszt miatt nagyon szerettem.


Ez egy kicsit korábbi kép, ugyanabból az évből.


7. osztály vége, az Osakas felsőmben <3


Ugyanakkor készült, amikor az előző. Lánc a nadrágon (nem is mutatkoztam nélküle), keresztes karkötők, koponyás csukló szorító, rózsa a kézben... Az arcomat inkább eltakartam, mert azt hiszem elmenne az életkedvetek, ha meglátnátok.

Akkoriban inkább rockeresen öltöztem. Nem mintha lett volna más választásom. Borzasztó nehezen találtam vállalható ruhákat, ezért is volt ilyen "változatos" a ruhatáram xD Nagyjából beértem mindennel, ami fekete vagy egy kicsit is underground.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése