2015. december 5., szombat

30 Napos Goth Kihívás - 18. Nap

Melyik a legrosszabb haj tapasztalatod?

Nem szoktam extrém dolgokat csinálni a hajammal, mindig kibontva hordom, de amiket eddig tamasztaltam, azokat megosztom veletek.

Amikor rövidebb hajat akartam, hihetetlenül gyorsan visszanőtt, de most, amikor hosszú hajat akarok, alig nő vissza amit levágok belőle és, hogy véletlenül se legyen könnyű dolgom, állandóan törik. Májusban vágták le utoljára, mert borzasztóan törött voltm, de legalább hosszú. Mondanom sem kell, borzalmas lett. Legalább 10 centit levágtak belőle, még azt is, ami nem is volt törött, csak azért, hogy legyen formája... -_-" Sosem értettem a fodrásznőket. Akkor megfogadtam, hogy többet fodrásznő az én hajamhoz nem nyúl, inkább én vagdosom a törött végeket.

A másik érdekes történet, amikor egy lila löttyel befestettem a hajamat. Azt hiszem kék metil a neve, csak nem kék volt, hanem lila. Állítólag festett szőkék használják, hogy ne sárguljanak.
Ezzel tulajdonképpen csak annyi baj volt, hogy nem tudtam mindenhol egyformán befesteni, így olyan lett, mintha tincselve lenne. Egyébként nagyon szép volt, főleg amikor rásütött a nap. Sötétben viszont majdnem fekete volt.

Egyszer próbáltam magamnak trad goth hajat készíteni. Nem sikerült xD Rájöttem, hogy az én hajam ehhez túl hosszú, és ha sikerülne is, túl erősszálú ahhoz, hogy fél óránál tovább megmaradjon.

2 megjegyzés:

  1. Legalább nem csak nekem vannak gondjaim a fodrászokkal. :D Ha ehhez a naphoz jutok egyszer, akkor leírom az én fóbiámat is a fodrászoktól. :D És a türelem, hosszú hajat eredményez. ^^ Nekem hét év alatt lett olyan hosszú, hogy derekam fölött lógótt kicsivel. De ezt is leírom majd. :D Szóval az biztos: sok sok türelem kell hozzá, kitartás, és hit. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de mit ér a türelem, ha közben törik és le kell vágni?
      Nekem amikor törik a hajam, nem is rendesen törik, hanem több elágazással xD Úgy néz ki, mint egy kopasz faág.

      Törlés