2017. január 19., csütörtök

Goth kihívás 5.

Milyen gyakran veszel új holmikat? Honnan vásárolsz leginkább?

Ez változó. Általában csak akkor veszek meg egy ruhát, ha szükségem van rá, de előfordul, hogy nézelődés közben megtetszik valami és valahogy hozzám kerül :))
Áltlában megvannak a jól bevált boltok, ahol csak 1-1 bizonyos ruhadarabot szoktam vásárolni, például már 5 éve ugyanabban a boltban veszek farmert, ugyanazokban a boltokban szoktam bakancsot venni. Felsőket mainstream boltokban nagyon ritkán szoktam venni, mert borzalom, ami ott van. Inkább a turkálókat részesítem előnyben ezen a téren, ami vicces, mert pár évvel ezelőtt el nem tudtam volna képzelni, hogy olyasvalamit vegyek fel, ami előttem valaki már viselt és hihetetlenül undorítónak találtam. Azóta változott a gondolkodásmódom, miközben olvasgattam más bloggerek bejegyzéseit, akik arról számoltak be, hogy milyen jó cuccokat szereztek be turkálókból. Főleg Trish egyik bejegyzése bátorított, hogy szétnézzek egy ilyen boltban. Meglepődnétek milyen gyakorisággal fordulnak elő goth stílusú ruhák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése