2017. január 11., szerda

Goth kihívás 1.

Előszöris borzongással teli új évet mindenkinek, aki olvas :)


Szégyen, gyalázat, jó ideje nem írtam semmit, de most nem akarom a nagyon menő bloggereket leutánozni azzal, hogy egy hosszú posztban fejtsem ki, hogy mennyire nem volt kedvem hozzá. Csupán csak azért jegyzem meg, hogy ne gondolja senki, hogy leálltam.


Térjünk is a tárgyra. Úgy döntöttem elkezdem a Trish blogján talált Goth kihívást.

Az első kérdés: Öt ruhadarab, ami szerinted alstílustól függetlenül nem hiányozhat egyetlen goth szekrényéből sem


Úgy gondolom, hogy az alstílusok eléggé különböznek ahhoz, hogy ne lehessen felsorolni 5 univerzális ruhadarabot, de mivel úgy vettem észre, hogy a legtöbb goth nem kategorizálja be magát, inkább egy sajátos, egyedi stílust képvisel. Ha így nézzük, akkor az én listám a következő:

1.csipke-, harangujjú felső
2.bakancs
3.kabát
4.nyakláncok
5.fűző

1 megjegyzés: