2017. február 18., szombat

Goth kihívás 10.

Hogyan és mikor találkoztál először a goth stílussal? Milyen benyomásaid voltak?



Azt már nem tudnám megmondani mikor találkoztam legelőször a stílussal. Gyerekkoromban, megjegyzem nagyon ritkán, láttam az utcán vagy a tévében fekete ruhás fiatalokat, akikről azt gondoltam, milyen vagányul néznek ki és ha nagy leszek én is ilyen akarok lenni. Ha belegondolok, elég kicsi az esélye annak, hogy gothok voltak, lehet csak rockerek, de akkoriban gőzöm se volt az egészről. Nagyon elvont, misztikus, talán nem is evilági jelenségnek tűnt, mert a könyezetemben ilyet nem láttam és senki nem beszélt róla.

Később 12 éves voltam, amikor láttam egy filmet (St trinian's - Nem apácazárda), amiben volt egy olyan jelenet, hogy az egyik lány odaszólt egy feketébe öltözött csoportnak, hogy "Gótok", mire jött a válasz: "Mi nem gótok vagyunk, hanem emósok". Ezt követően mégjobban elkezdett érdekelni ez az egész, de még mindig nem tudtam róla semmit.


Kicsivel később megismertem a neten egy korombeli leányzót, akivel naphosszakat elbeszélgettünk mindenfélékről. Ő mesélt a goth stílusról, persze csak a külsőségekről, annyi idősen a többség csak azt látja. Ezek után már tudtam mit keresek és szépen utánanéztem, hogy mi fán is terem a gót.

Röviden ennyi. Ezek után elmélyültem benne és 13 éves korom óta büszkén vállalom, hogy ez vagyok én.

1 megjegyzés:

  1. Uh én is szerettem a St Trinians és kár, hogy nem a goth stílust választotta a lány, pedig jól állt neki :D (emo) :D

    VálaszTörlés