2015. július 22., szerda

"Mesék a kriptából" - Mi a halál? o.O

A napokban olvastam egy cikket, ami primitív módon, az szerző szűklátókörű, visszamaradott szemszögéből mutatja be a goth szubkultúrát, kizárólag a külsőségek alapján.


A cikk itt található: http://index.hu/img/mh/1106AT32Vk.pdf



Nem is tudom, hogy felháborodjak vagy inkább nevessek. Mi az, hogy "Feketét viselnek. Sok feketét. Csak feketét." ? Meg az, hogy "Az elvetemültebbeknek a rúzsuk és a körömlakkjuk is fekete"? Ha ki van festve a körmöm, mindig fekete, és nem érzem magam elvetemültnek... Ti annak érzitek magatokat?

Ezt meg egyszerűen nem tudom értelmezni : "Mellesleg ők kitűnő "kellékei" annak a színpadi játéknak, amelyben fölakasztják, felkoncolják, megkínozzák őket, bár ehhez már nagyon túlvilági gót buli kell." o.O Most komolyan... Meg, hogy a halál, mint "állandó téma", aztán azok az elképzelések egy goth szobáról.

Mi akar ez lenni? Olvastam én már becsmérlő cikkeket, de ez túl megy minden határon, és tényleg már csak röhögni tudok rajta.

Ti mit szóltok hozzá?

2 megjegyzés:

  1. Elolvastam a cikket... mondanom sem kell rettentően felháborodtam. Hihetetlen, hogy az emberek ilyen sekélyesek, és buták... Olyan dologról írnak, amiről halvány fogalmuk sincsen. Nem tudom, milyen horrorfilmet láttak ezek, amiből ezeket a következtetéseket sikerült levonniuk, de ez nevetséges!!! 'Háborgok' O.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is felháborodtam, de ez annyira nevetséges, hogy már csak röögök rajta. :))

      Törlés