2015. augusztus 1., szombat

Nem goth vallosások

Pár hete láttam néhány külföldi videóbloggernél ilyen "My un-goth confessions" videókat, de látom már ide is elért :))
Gondoltam én is megcsinálom, csupán szórakozásból, na meg érdekes, de annyira nehezen gyűltek össze a dolgok, hogy erre a következtetésre jutottam:


Na jó, ez csak vicc volt :)) Nem tudtam kihagyni.


Nem olyan eget rengető "vallomások", de én nem is mondhatom el magamról, hogy rózsazín pónilovakkal szoktam aludni, ha nem látja senki, rózsaszínre kenem a körmömet, vagy suttyomban Justin Bibert hallgatok... (még jó, akkor talán elgondolgoznék ezen az egész "goth-ságomon" xD)

1.Nincs fekete macskám... de helyette van 2 szürke csíkos. Mellesleg az idősebbik már 14 éves!

2.Nincsenek cifra fűzőim, amiket nagyontrúoldalakról rendeltem.

3.Nem szeretem a Bauhaus-t. Ezt már említettem, még a Hallgassunk dark jellegű zenét kihívásnál.

4.Nem fekete a szobám fala. Habár nem az enyém volt a döntés és régen volt festve, de azt hiszem akkor sem választottam volna feketét (hogy tudnék olvasni olyan sötétben?).

5.Átlagos, mainstream boltokba járok vásárolni... azaz vásáolnék, ha találnék normális ruhákat. Habár néha kezembe akad 1-1 egyszerű, fekete felső, amiben én az újabb DIY alanyomat látom.

6.Szeretem a fokhagymát. Meg úgy általában mindent, ami csípős.  Sz*rni a nagy vámpirizmusra, mi?

7.Nem vakolom fehérre az arcomat. Semmilyenre nem vakolom. Nem is használok alapozót xD

8.Nincs leborotvált, nem tudom milyen festékkel visszarajzolt giccses szemöldököm.

9.(Még) Nincs piercingem se tetoválásom.

10.Kevés goth ismerősöm van, velük is csak neten tartom a kapcsolatot.

2 megjegyzés: