2015. július 21., kedd

A 29 leghülyébb kérdés, amit feltehetsz egy gothnak

Gondolom mindenkinek ismerős az a helyzet, amikor idiótábbnál idiótább kérdéseket vágnak a fejéhez a külseje miatt (és most nem csak a "Gyászolsz?" vagy "Miért jársz feketében", illetve "Emós vagy?" jellegű kérdésekre gondolok).
Akkor döntöttem úgy, hogy írok egy ilyen bejegyzést, amikor bementem egy boltba fekete csipkét venni és az eladó elküldött egy temetkezési vállalkozóhoz o.O Mivel szerinte a fekete csipke a gyász szimbóluma és nem kéne magam elcsufítsam ilyesmivel... Ja, aztán már szabadultam volna, de az a vénember mondja tovább a magáét, a végén meg már majdnem ajánlatot tett.



Akkor jöjjenek a leghülyébb kérdések/beszólások, amiket eddig a fejemhez vágtak:

1. "Sátánista vagy?" - talán a leggyakrabban előforduló...


2. "Rockos vagy? Hasonlítol rájuk"


- Milyenes? o.O Amúgy ezt szóról szóra így kaptam, csak ékezet nélkül. De nem csodálom, az illető egy említésre se méltó analfabéta...

3. "Mi az a góóót?" 
4. "Hiszel Istenben?/Szoktál imádkozni?/Jársz templomba?" - no comment
5. "Mi a különbség a góóut és az emóu között?"


   - Ha annyira érdekel, miért nem nézel utána? - ez különösen kilencedik elején volt "érdekes". Ennyi retardált, degenerált, megnevezhetetlen nem tudom mit egy kupacban...

6. "Jársz orgiákra vagy valamilyen szektába?" - Miért, talán láttát ott valakit, aki hasonlít rám? Amúgy az orgiának mi köze a szektákhoz?


7. "Szoktál kimenni a napra?"


8. "Jééézusom! Mindig ilyen hideg a kezed? Jaaajj! És te tényleg nem mész ki a napra?"
9. "Nem félsz a horror filmektől?" - Júj, vér! Jaj de ijesztő!
10. "Jaj de ijesztő! Te nem félsz ilyet hallgatni?"
11. "Te vámpír vagy?"


12. "Csak feketében jársz?" 
13. "Szoktál hordani lilát?" - Miért pont lilát? Rózsaszínt nem lehet?
14. "És akkor te most emós vagy?" - Igen, de csak MOST. 5 perc múlva hippi leszek... Éééés... transzformációóó!


15. "Mi ez a ruha? Megyünk visszafele az időben?"
16. "Miért nem fekete a hajad?" - Mert barnának születtem...
17. "Van piercinged? Akarsz csinálni tetoválást?" - új osztálytársak -_-"


18. "Hiszel a szellemekben?"
19. "És anyád mit szól hozzá?" - Szóhoz se jut.
20. "Hogy tudsz mindig ilyen zenét hallgatni?"
21. "Miért nem szereted a pop-ot?" (- ezt nehéz volt nem popszar-nak leírni...)


22. "Mióta vagy ilyen... gót(?)?"


23. "És mi a különbség a rock és a metal között?" - És mi lenne, ha meghallgatnál 1-1 ilyen zenét?
24. "Miért hordol keresztet ha református vagy?" - 1. Az nem "hordol", hanem hordasz. 2. Semmi közöd hozzá.
25. "Ölnél embert?" - Ja, veled kezdeném, de te még arra se vagy méltó...


26. "Mindig szomorú vagy?"
27. "Miért nem jársz vidám színekben?" - ezt még a volt kémia tanárnőm vágta a fejemhez 7-ben, aztán azzal folytatta, hogy olyan csúnyán nézek rá, mintha zavarna az, hogy ő bejött az osztályba (hát nem tévedett)


28. "Én komolyan félek tőled!" - Hurráááá!


29. "Utálod a világot? Meg akarsz halni? Vagydosod magad?" - no comment

5 megjegyzés:

  1. Igen, igen, csak bólogatni tudok, mennyire igazad van. Bár én nem sorolom magam konkrét stílusba, mert mindből tetszik valami, vagyok aki, ezért nem is szerettem, ha megilletnek stilus nevekkel. Így nehezebb, mert ha egyik se, akkor mi? Mert kizárólag, csakis tartozni lehet valahova, olyan nincs, hogy nem képviselek semmit. Ehh... what? Magamat nem képviselhetem?

    De tény, a sátánistánál ÉN nem birtam ki, nevettem. Egyszer egy lány, megkérdezte. - Te rockot hallgatsz? (Tudtam, hogy túl buta, hogy felsoroljam pontosan műfajilag, mi mindent, így egyszerűen bólintottam). - Igen.
    - Uh, akkor te sátánista vagy?
    (Na itt előbújt belőlem a kisördög). Rávágtam, hogy igen, mindig mikor otthon vagyok egy szektába járok rendszeresen, ahol démonokkal üzletelek, cserébe embereket áldozok. Az illető, soha többé nem akart barátkozni velem. :D
    Az iskolai közösségekben hamar immúnis lettem az ilyen hülye kérdésekre. Középiskolával szerencsém volt, ott a diákok 70%a Dark, Goth, Rock vagy Metálos volt, eléggé vegyes, de, mintha egy Goth találkozó helyszine lett volna az iskola, ilyen téren tetszett. De! Még igy is kitűntem valamiért, senki nem fogadott el, mindenki szerint, nem követtem eléggé a stílust, (kizárólag és zavaró volt mást stílus jegy, hogy jelen van nálam), majd megmutattam. Megrajzoltam pár diák halálát. Kedves ajándék volt, az biztos. Aztán Baphomet képével egy pólón, forditott keresztel a nyakamban jelentem meg, higyje csak a tudatlan hogy sátán imádó vagyok. A rajztanárom majd' szívrohamot kapott az első ilyen külsőm láttán. :D

    Én azóta csak ijesztgetem az embereket. Ha már buta, megérdemli, és jobb ha fél és elkerül. Így elkerülhetem a felesleges energia vesztést és idő pocsékolást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én se igazán soroltam magam stílusba, inkább csak goth és rocker keverkékeként emlegettem. Végül ebben találtam magamra igazán és inkább csak kifinomodott az ízésem, mint változott.

      Ismerős... Meg az is, amikor csak úgy rákérdeznek a zenei ízlésemre, vagy a stílusomra. Na most, ha egy értelmesebb(nek tűnő) emberkével állok szemben, akkor normális választ adok a kérdésére, de ha egy retardált, öreg, tanár, idegesítő rokon, stb kérdezi, akkor csak ennyi a válasz : rocker. Látom rajtuk, hogy ezt is alig fogják fel, akkor minek eröltessem magam? :))

      Ilyen ijesztgetős korszakom nekem is volt, olyan 2-3 éve, csak én nem hordtam lefordított keresztet, hanem normálisat + lánc, necc kesztyű, fekete ruha (semmi extra, ez még a baby bat időszak) és ami az egészet megkoronázta, az a "csúnya nézésem", amit a kémia tanárnő említett xD
      Én véres, levágott testrészeket, öngyilkosokat, meg egyéb finomságokat rajzoltam.
      Ja, és ami a legviccesebb, azok a guro lolita-szerű képek voltak :D Vér minden mennyiségben :3
      De azóta kinőttem, vagy csak már annyira a részemmé vált, hogy már nem is tűnik fel :)

      Törlés
  2. Ismerős kérdések, én már csináltam is erről egy videót, persze eléggé idiótára sikeredett meg minden, de nagyon sok sorstárs látta a videót és bólogattak hogy igen bizony ők is találkoztak ezekkel a dolgokkal..:D
    https://www.youtube.com/watch?v=j42BwZeix6g

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már láttam :D És nagyon tetszett, főleg a reagálós részek :) Egyáltalán nem volt idióta.

      Törlés
  3. Fu, de ismeros, szinte mind hallottam xD

    VálaszTörlés