2015. augusztus 2., vasárnap

Goth vallámosok, avagy Nem nem goth vallomások


Miután elmondtam a nem goth dolgaimat, gondoltam vicces lenne írni egy kicsit a goth dolgaimról is. Például sztereotípiákról, amik igazak rám, klisés dolgokról, amiket szeretek, stb.



1.A legtöbb ruhám fekete. Persze lapul a szekrény alján 1-2 világos(abb) darab, de nagyon ritkán viselem őket, egyszerűen nem érzem magam jól színes ruhákban.

2.Kedvenc műfajok: gothic metal, gothic rock, symphonic metal, neoclassical darkwave, gregorian, stb. Egyaránt szeretem a lágy női, vagy a mély férfihangot, és a hörgést sem vetem meg. Hangszerekből imádom a hárfa, a cselló, a hegedű és az orgona hangját. A dörgés, károgás, harang kongás is nyerő.

3.Kedvenc évszakom az ősz és a tél. Szeretm, hogy korábban sötétedig, egyre hűvösevvösebbek az éjszakák és a reggelek, sokat gyönyörködöm a lehulló falevelekben, imádok az avaron sétálni, hallgatni az elszáradt falavelek recsegését, de ugyanúgy szeretem nézni a lepusztult, kopár tájakat is. Annyira művészi.

4.Szeretem a Halloween-t. Gyerekkorom óta beteges vonzódást érzek a vámpírok, boszorkányok, szellemek, múmiák, temetők, kísértet kastélyok iránt, és annyira sajnálom, hogy itt nincs ilyesmi. (Bezzeg a sok marhaságot át tudják venni, mint például a melegházasságot, a Valentinnapot, meg a patkányhúsból készített hamburgert...)

5.Egy koporsó alakú dobozban tartom a gyakran használatos ékszereimet és festékeimet.

6.Elég világos a bőröm. Mindenki csodálja (vagy épp szánja).

7.Szeretem az Addam's family-t, a Sweeney Todd-ot, Az Álmosvölgy legendáját, A halott menyasszonyt, a Coreline és a titkos ajtót, és számos hasonló filmet, mesét.

8.Szeretem a régi, fekete-fehér képeket

9.Nem szeretem a napfényt. A szemem se bírja, a bőrömön is érzem, ahogy perzsel, meg amúgy is irritál.

10.Annyira goth vagyok, hogy csak csokit eszek, mert az fekete.

Remélem tetszett :)
Ha van kedvetek, csináljátok meg ti is!

2 megjegyzés:

  1. Annyira Goth vagyok, hogy csak csokit eszek, mert az fekete. - xDDD Ezen nagyot nevettem, nem számítottam ilyesmire. :D Nagyon aranyos volt, érdekes vallomás. Tim Burton és hasonló filmek (vagy mesék) nekem is nagy kedvenceim! Az ÁlmosVölgyet vagy 100x láttam és nem tudom megunni! *-* Nekem is hófehér a bőrőm, amit sokat kritizáltak de akkor se akarok egy deka barnaságot sem látni rajta. :D
    És nekem, mindenem fekete ruhában. Még a fehérnemű is. :D Lehet ilyesmit nekem is írnom kéne majd. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az őszinteség beszélt belőlem :))
      Nekem minden film jöhet, ami ilyen hangulatú, vagy ezekben a korokban játszódik.
      Ha gondolod, írj bátran, elolvasnám :)

      Törlés