2014. április 10., csütörtök

DIY fűzős felső




Nem nehéz megcsinálni, csak türelem kell hozzá.:)

Hozzávalók:
-garbó
-láncszemek
-olló
-tű
-cérna
-szalag (az enyémen narancssárga van, és így olyan Halloween szerű :D de a képen nem létszik, mert fekete-fehér)
-*csipke (a nyakához)

*nem kötelező

Elkészítés:

1.Fogjuk a garbót és levágjuk a nyakát olyan formára, ahogy tetszik.
2.Beszegjük a nyakát, vagy rávarrjuk a csipkét (az anyag nem fog foszlani)
3.A láncszemeket szétbontjuk. Ahogy a képen is látszik, a láncszemeket be kell akasztani a felsőbe. Ezt úgy lehet a legkönnyebben, hogy centire pontosan lemérjük azt a részt, ahova a fűzőt szeretnénk tenni. Én 2 láncszem között 3 cm távolságot hagytam függőlegesen, és 8-at vízszintesen.
4.Befűzzük a szalagot.

A csipkés nyakbavaló elkészítését egy másik bejegyzésben írom meg. 

2 megjegyzés:

  1. Jópofa :) régen nagyon tetszettek az ilyen felsők. Egyébként méteráru boltban lehet kapni ilyen D-ring nevű kis valamit, láncszem helyett szerintem az is jó, bár nem tudom, talán nem mindenhol lehet beszerezni...
    Te vagy a képen? :o Van otthon varrógéped, vagy csak úgy kézzel ügyeskedsz?

    VálaszTörlés
  2. Köszi :)
    Szerintem erre felé is árulnak, majd utána nézek. Köszönöm az ötletet.:D
    Igen, én vagyok rajta. Varrógép van, csak én nem tudom használni.:)) Kézzel szoktam varrni, ami meg nem megy, abban a nagymamám segít a géppel.

    VálaszTörlés