2014. szeptember 4., csütörtök

Füzetek és hasonlók

Mivel itt az iskolakezdés, (ami nálunk 2 héttel később van ^^) úgy gondoltam nem árt, ha megosztok veletek néhány (talán) hasznos képet, hátha akad az olvasók közt olyasvalki, aki még az iskolapadot koptatja.

Nem fogok sokat papolni, úgyhogy inkább képek lesznek.
(amiket én rajzoltam nem túl szépek :/)


Először is megmutatnám, hogy tavaj kb milyen füzeteim voltak:


A jobb oldali borító, a többi füzet


Elnézést a vaku miatt


Szerencsém volt, mert rengetek ilyen füzet volt, és méghozzá milyen baráti áron! :D
Idén sajnos nem volt ilyen szerencsém, mert felvitték az árakat, ezért inkább vettem ilyen szimplát, és kidekoráltam őket.







Az egyik boltan véletlenül megláttam ezetet a matricákat. Gondolhatjátok, hogy kikerekedett a szemem, mert ilyesmit ritkán látni.



Még tavaj láttam a piacon egy Jack Skellington-os táskát, ami akkor tisztázatlan okok miatt nem lett az enyém. Idén megint jártam arra körülnézni, hátha hoztak megint. Hát nem hoztak. Mindenféle volt, csak olyan nem, amilet én szerettem volna, ezért vettem egy ilyen Londonosat, és átalakítottam.



A felirat egy kicsit zsúfoltra sikeredett... Nah, hát nagyon belemerültem a munkába.
Egyelőre még csak szemceruzával van megrajzolva, mert még lusta voltam festéket venni, de az első tanítási napig csak elkészül (vagy nem).

3 megjegyzés: