2015. január 18., vasárnap

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Top 5 The Sisters of Mercy

Bevallom őszintén, amikor először találkoztam a bandával, egyáltalán nem tetszett. Nem értettem, hogy mit lehet szeretni azon a tompa hangzáson, meg az egész olyan monotonnak tűnt. Sokáig kerülgettem, de aztán mgeint megpróbálkoztam vele és teljesen más élmény volt.




More
Hogy mi tetszik benne? Az, hogy az elején olyan horrorisztikus, na meg az orgona...

 

Black planet
Egy jó dallamú zene és még a szövege is tetszik (igen, igen, ennyit már én is értek angolul xD )


Lucretia my reflection
Talán ez az egyik leismertebb számuk. Tavaly nyáron sokat hallgattam és eléggé a szívemhez nőtt.


This corrosion
Ez is egy elég népszerű zenéjük. A refrénje fogott meg leginkább. Igazából ez a zene indított el mindent. Egy videóban zenei aláfestésként használták. Akkor tetszett meg, és azóta hallgatom őket.


When you don't see me

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése