2015. április 9., csütörtök

Kirándulás Erdődtől Károlyig

Kedden mentünk osztálykirándulásra és gondoltam megosztok itt néhány képet. Igazából rengeteg képet csináltam, szóval volt mit szelektálni :D

Az erdődi vár (jobban mondva bástya)










A várban





A vár alatti alagút (azt mondták, hogy itt vannak denevérek is, ennek ellenére egyel se találkoztam)








 Egy félelmetes kép az alagútról, ahol nem vagyok ott, majd ott vagyok xD (amikor a buszon nézegettük a képeket az egyik osztálytársammal, ezzel hülyéskedtünk, hogy lehetne csinálni belőle egy mozgógépet)


A károlyi kastély
A múltkor már írtam róla, de akkor nem volt lehetőség közelről megcsodálni ezt a gyönyörűséges építményt

















Kaplonyi templom és az alatta lévő kripta














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése