2015. június 14., vasárnap

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás 5 méltánytalanul elhanyagolt, briliáns banda, ami nagyobb nyilvánosságot érdemelne


Elérkeztem a Hallgassunk dark jellegű zenét kihívás utolsó bejegyzéséhez. Amikor belevágtam, nem gondoltam, hogy fél évig fog tartani xD De szóljon mentségemre, hogy alig volt szabad időm.
Akkor most jöjjön 5 banda/együttes/akármi, amiket szerintem nem sokan ismernek.



Age of heaven
Ők is az elsők közt voltak a gothic rock bandák között :) Egyből beleszerettem a zenéjükbe az érdekes dallam, hangulat miatt.


All my faith lost
Ha melankólikus zenére vágyunk, akkor ők a legjobb választás. Minden zenéjük ilyen. Még annak idején a Gothic.hu-n olvastam róluk egy cikket és meghallgattam a zenéjüket.


Edgar Allan poets
Tavaly Halloweenkor feltöltöttek egy válogatást a youtube-ra és teljesen véletlenül rátaláltam. A zenéjüket csak dicsérni tudom, a dalszövegek csodásak és tényleg sajnálom, hogy ilyen kevesen ismerik őket.


a doom
Ők egy koreai gothic metalt játszó banda. Ha náluk van kevésbbé ismertebb... Már az is csoda, ha találunk koreai rock bandát, nemhogy még gothic metalt.


Liv Moon
Végezetül egy szimfonikus metál banda a Felkelő Nap Országából

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése