2014. szeptember 22., hétfő

DIY Hollós felső

Igen, az előző bejegyzésben is leírtam, de jobban szeretem, ha a DIY külön van.

Mivel itt az ősz, és egyre hidegebb van, úgy gondoltam, hogy nem ártana átalakítani egy régebbi felsőt, hogy viselhető legyen (nem baj, hogy már augusztusban kész volt, de most őszi :D ).

Ez lett a végeredmény:



A képen nem nagyon látszik, de valóságban nagyon szép színe van.

Az tlet innen jött:


Már régóta porosodott a szekrényben ez a lila garbó, aminek így nem vettem túl sok hasznát, és átalakítttam.
Először levágtam a nyakát, beszegtem a szélét és rávarrtam a csipkét. Csak annyi volt benne a macerás, hogyegy helyen bő lett, ezért utúlag kellett rajta igazgatni.

Papírból kivágtam egy oválist, majd rátettem a ruhára és egy B6-os ceruzával óvatosan próbáltam megrajzolni a körvonalát (azért B6-os ceruzával, mert az elég halvány ahhoz, hogy ha elrontom, akkor ne legyen észrevető), majd szemceruzával megerősítettem, és amikor már biztos voltam a dolgomban, textil filccel is végigmentem rajta.



A többi része már nem olyan nehéz, de azért vigyázzatok a holló megrajzolásánál, mert könnyen idomtalan lehet.



A felirat csak azért került oda, mert furán nézett ki, hogy nincs ott semmi.


2 megjegyzés:

  1. Ez elképesztően jó, nagyon tetszik *.* milyen textilfilccel csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :D
      Ami nekem van, az valami akril festék, ami derkt textilre való.
      Hobbiboltokban lehet kapni.:)

      Törlés