2014. október 13., hétfő

Halloween TAG

Néhány blogon találkoztam már ezzel a dologgal, és úgy döntöttem, hogy én is kitöltöm.
Az eredeti oldal: Tipegő Zombi - Halloween TAG




Mi a kedvenc halloweeni filmed?
Adsz vagy kapsz
Pont 4 évvel ezelőtt láttam először.

Van valamilyen emlékezetes (félelmetes és/vagy vicces) momentuma számodra?
Történtek velem félelmetes dolgok, de most inkább egy vicceset írok :))
Tavaly nyáron az egyik barátnőmmel néztük a Halálos hallgatást. Van egy olyan jelenet, amikor a kisfiú bemegy a szobába, ahol van az öregasszony koporsója. A kisfiú feláll  székre és belenéz a koporsóba, de ekkor az felborul.  Ekkor hirtelen világos lesz, az öregasszony felkel, az arca csúnya, és elordítja magát. Na ebben a pillanatban megcsörren a barátnőm telefonja. A barátja hívta, mi meg majd' megszakadtunk a röhögéstől.

Mennyire élvezed/várod a halloweent? Miért?
Minden évben évben gyerekes izgatottsággal várom a Halloweent. Hogy miért? Őszintén szólva ez majdnem egy megmagyarázhatatlan rajongás. 
Imádom a halloweeni motívumokat, a rémeket, az ekkor játszódó horror filmeket, és magát a hangulatot. Emlékszek az első Halloween bulimra. Ötödikes voltam. Akkoriban sok ilyen témájú filmet láttam, és annyira szerettem volna, ha mi is tartanánk az iskolában Halloween bulit, és lám, teljesült a kívánságom :)

Válassz három valakit, akinek beöltöznél. Kik lennének?
Ez a beöltözős dolog az ijesztgetésről szól, márpedig ha valakit tényleg, de úgy isten igazából megakarunk ijeszteni, akkor a legjobb, ha Justin Bibernek álcázzuk magunkat! :D
Elnézést a káromkodásért, mindjárt cenzúrázom!

Na jó, a viccet félretéve, válaszolok a kérdésre

Bloody Mary-nek


Drakulának (vagy inkább Drakuláné :D )


 Egy guro lolitának (ez egy japán stílus, google-ben rá lehet keresni)


Mi a kedvenc halloweeni make up, ruhád, frizurád? (lehet több is)










Mi a kedvenc halloweeni dekorációd?
Azt hiszem nálam a töklámpás marad az örök favorit. Emellett persze nagyon szeretem a denevéreket, boszorkányokat, fekete macskákat, szellemeket, és a véres kéz nyomokat.






Ezeket a múltkor találtam és szerelem volt első látásra




Mi a kedvenc édességed?
A csoki: tejes, mogyorós, kókuszos, karamellás, oreós, rumos, kapucsínós, epres, málnás, a lényeg, hogy csoki legyen! :D


Melyik a kedvenc fantázia lényed (pl. vámpír, zombi, vérfarkas…stb)?
A vámpírok és a boszorkányok. :D

Mitől irtózol/félsz?
Az iskolától

Hiszel a szellemekben?
Is-is.
Mint mindenkivel, velem is történtek már dolgok, amikre mai napig sem tudok logikus választ adni.

Ha egy töklámpás fénye mellett találkozhatnál bárkivel (akárkivel, élő, holt, kitalált figura), ki lenne az? Miért?
Anne Rice könyveiből ismert Lestáttal. Hogy miért? Mert nagyon megszerettem a karakterét. Igaz, hogy egy rohadék, de mégis olyan vonzó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése