2015. március 6., péntek

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Top 5 Siouxsie and the Banshees




Akkor találkoztam velük először, amikor még csak ismerkedtem a stílussal és keresgéltem goth bandákat. Sok oldalon írtak róluk, de igazából a furcsa nevülön akadt meg a szemem - még ma sem tudom, hogy kell kiejteni Siouxsie nevét :)) - és belehallgattam a zenéjükbe. Nem igazán fogott meg (elsőre). Aztán beraktam a youtube-on néhány lejátszási listát és bizony találtam néhány szépséget.

Face to face
Ez volt az első, amire felkaptam a fejemet, még a kedvencek között is első <3 Annyira kellemes és fülbemászó


Placebo effect
Aki ismer, az tudja, hogy imádom a vonós hangszerek hangját :D


Icon
Nyugis...


Premature burial
Itt annyira jó a hangja, na meg maga a zene is


Hong Kong garden
Hát igen. Hong kong. Kína. Már egészen kicsi korom óta élek-halok az ázsiai kultúráért :D

2 megjegyzés:

  1. Hihi ezzel en is bajban voltam a siouxsie-bol en se tudom, hogy hogy jott a szuzi, de mar nekem is megtanitottak, hogy szuzi end do bansiz :D vagy vmi.ilyesmi xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én beírtam a google fordítóba és meghallgattam :)) Hát igen, ez az angol nyelv.

      Törlés