2015. március 4., szerda

Hallgassunk dark jellegű zenét - kihívás Top 5 The Cure

Velük sem voltam sokáig kibékülve -mint jó pár bandával- , első hallásra olyan laposnak tűnt a zenéjük.. egészen addig, amíg nem hallottam olyat, ami tetszik.



Watching me fall
Ez volt az első zene, amit megszerettem tőlük, ezért is érdemelte ki ezt az előkelő helyet.


Wedny time
Jó kis dallamos zene


A strange day
A komor, borongós hangulata miatt tetszett meg... az időjárás is ilyen mostanság...


All cats are grey
Ezzel vitáznék :)) Nekem volt egy fekete-fehér cicum. És a szürkéről egyébként is a Szürke 50 árnyalata jut eszembe... egyesek mit ki nem találnak... nah, de inkább nem megyek bele :)) Amúgy ez is a hangulatával fogott meg.


Just like Heaven
Ezt azért szerettem meg, mert amikor hallottam, annyira passzolt az akkori hangulatomhoz és ez így megmaradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése