2015. augusztus 18., kedd

Zene TAG

A múltkor találtam Blithe-nál és Anikónál egy Zene TAG-et.
Most pedig megmutatom a saját verziómat.



1.Egy szám, aminek a címében benne van egy szín, amit szeretsz
Nem is kérdés, hogy melyik szín az :3


2.Egy szám, aminek a címében van egy szám, amit szeretek
Éppenséggel az 500-as számot nem szeretem, de remélem megteszi.


vagy
(bár itt a banda nevében van a szám, amit szeretek)


3.Egy dal, ami a nyárra emlékeztet
Ennek egyszerűen olyan a hangulata, a hangzása, meg mindene. Erősen emlékeztet a napsütéses, meleg, de szeles délutánokra.


4.Egy dal, ami valaki olyasvalakire emlékeztet, akit inkább el kéne felejtened
Az illetőt már régen elfelejtettem, de ez a szám még mindig rá emlékeztet


5.Egy dal, amit HANGOSAN kell lejátszani
Mi más lehetne?



6.Egy dal, amire táncolni támad kedved
Ez nehéz. Hosszas gondolkodás után arra jutottam, hogy én nem nagyon szoktam táncolni. Jó, persze van pár gothic rock szám, amire lehet ilyen kézmozdulatokal (biztos tudjátok mire gondolok), vagy valami hastánc féleség, amit Mahafsoun videóiban látni.
Azt hiszem ez illik leginkább ide:


vagy még erre tudnék elképzelni valami szexi sztriptíztáncot xD (de szerencsére odáig még nem fajult e a dolog)


7.Egy vezetéshez való dal
Mivel még nem vagyok annyi idős, hogy jogosítványom legyen, mutatok egy olyan zenét, amit séta közben jó hallgatni (erre varrjatok gombot!)


8.Egy dal drokról vagy alkoholról
Egy banda szülővárosomból :3 Büszke vagyok rájuk. Egyébként, a videót egyszer vetítették az iskolában is valami drog ellenes marhaságon. DE legalább IGAZI ZENÉT is hallottak a ... az osztálytársaim.


9.Egy dal, ami boldoggá tesz
És meg is könnyebbülök tőle


10.Egy dal, ami szomorúvá tesz
Ilyenből sok van, de most egy olyat választottam, amit olyakor hallgatok, amikor igazán szomorú vagyok.


11.Egy dal, amit sose unok meg
Van pár olyan zeném, amiket újra és újra képes vagyok meghallgatni, de most csak egyet mutatok.


12.Egy dal kiskamasz korodból
Azok a égi szép idők... dehogy volt szép xD 10 éves voltam, amikor ez volt a kedvencem és csak ritkán tudtam meghallgatni, amikor adták a tv-ben :/



13.Kedvenc 80-as évekbeli számod
Nem nagyon szoktam a zenék mejelenési éve után kutakodni, szóval most át kellett böngésszem a régebbi zenéimet és megnézni mindegyiknk a dátumát.
Akkor legyen egy 89-es Rosetta Stone


14.Egy dal, amit szeretnél hogy játszanak az esküvődön
Megint egy nehéz kérdés. Én 16 évesen még nem érzem úgy, hogy sokat kéne gondoljak az esküvőmre (már ha lesz ilyen). Főleg, hogy nem is vagyok az a romantikus fajta (csak mértékkel). 
Ha kérdés így szólna: Egy dal, amit szeretenél hogy játszanak a szülinapodon, -mert erre könnyebb válaszolni- akkor talán ez lenne:


15.Egy szám, amit eredetileg egy másik előadó ad elő
Eredetileg a The Cult zenéje



16.Az egyik kedvenc klasszikus zenéd
Klasszikus zenét inkább tanulás közben hallgatok, de akad olyan is, amit nem :)


17.Egy dal, amit szívesen karaokéznél duettben
Nincs valami jú hangom, inkább a hörgős részt vállalnám :D Egyszer megpróbálkoztam vele, és legnagyobb meglepetésemre, nem volt annyira borzasztó.


18.Egy dal abból az évből, amikor megszülettél
És annyira szeretem *-* Egyébként a Chucky menyasszonyából ismerem (1999)


19.Egy dal, ami elgondolkodtat az életről
Igazából csak az eddigi életemről, mvel a címe is "Memories".


20.Egy dal, ami sokat jelent számodra
A napokban az ask.fm-en kaptam egy hasonló kérdést, de itt egy másikat mutatok.


21.Egy kedvenc szám, egy ember nevével a címében
Egy csomó mindent eszembe juttatott egy Christina nevű személlyel :)


22.Egy dal, ami előre visz
Előre visz, bátorít és erőt ad


23.Egy dal, amit szerinted mindenkinek meg kellene hallgatnia
Még nem gondoltam úgy egy zenére, hogy azt mindenkinek kéne hallania, mert mindenkinek más az ízlése és ezért az én zenémet csak ne fújjozza le más, meg hasonló okokból. De ezt a zenét minden jó ízlésű embernek ajánlom :)


24.Egy dal egy bandától, akik bárcsak együtt lennének még
Csak az a vicces, hogy a banda feloszlott azelőtt, hogy megszülettem volna :/


25.Egy dal egy előadótól, aki már nem él
...és nem csak ő nem él, hanem sok ember, aki meghallgatta ezt a zenéjét...


26.Egy dal, aminek hallattán szerelmes akarsz lenni
Hosz szerelmes akarnék lenni tőle? Nem, nem hiszem. Inkább csak erre emlékeztet, mer olyan a hangulta (na meg a mostani borongós időre).


27.Egy dal, ami összetöri a szíved
Össze van az már törve eléggé, ez csak rátesz még egy lapáttal.


28.Egy dal egy olyan előadótól, akinek szereted a hangját
Egyszerűen gyönyörű. A libabőr garantált.


29.Egy dal, amire a gyerekkoromból emlékszem.
Ez tényleg a gyerekkoromra emlékeztet :) Még a tv-ben hallottam. Már akkor is rajongtam a boszorkányokért.


30.Egy dal, ami saját magamra emlékeztet
A szöveget és magát a zenét tekintve, azt hiszem ez az, ami legjobban emlékeztet magamra, bár még néhányat fel tudnék sorolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése